אליפים עונה 3

18 Jun

אליפים עונה 3

הסדרה אליפים עונה 3, היא סידרה מאוד אהובה המשודרת ב”יס”. בתקופה האחרונה “יס” עשו קפיצת מדרגה מאוד גדולה מבחינת סדרות שהם לוקחים תחת חסותם, אחת הסדרות שלהם אף זכתה להיות הסדרה האהובה ביותר ששודרה אי פעם בארץ “סרוגים” המספרת את סיפורם של חבורה של רווקים דתיים המנסים להשתלב בחיי הדת ולמצוא לעצמם שידוך הגון. אין ספק שהסדרה אליפים עונה 3, היא גם נמצאת ברשימת הסדרות האהובות ששודרה ב”יס”, וכמובן שאי אפשר להתעלם מאחת הסדרות המצליחות של “יס”, “השיר שלנו” שהביאה לנו לעולם את אחד הכוכבים הגדולים בארץ, רן דנקר, ונתנה לנינט טייב חשיפה נוספת לעולם המשחק, מייד עם צאתה מכוכב נולד.
 

אליפים עונה 3 ומקס אולארצ’יק

השחקן מקס אולארצ’יק הוא אחד השחקנים של הסדרה אליפים עונה 3 לצפייה ישירה, הוא משחק בסדרה את משה דינר. הוא שחקן מאוד מוכשר שמוכר לכולנו בעיקר בזכות התפקיד שלו בסדרה “אדומות” ששודרה בשנת 2004 בערוץ הילדים, שם הוא משחק את רוני קמפיאנו, דוגמן חתיך ושחקן כדורגל, שכל הבנות רוצות אותו ואפילו עושה קצת בלאגן בין שתי חברות מאוד טובות, נועה וליבי שמנסות שתיהן לכבוש את ליבו, הוא שיחק גם בסדרה “פיק אפ” את אדם צוקרמן לצידה של בר רפאלי, “100 בתנ”ך, ועוד. הוא שיחק גם בהפקת חנוכה ב”מותק של פסטיבל 2”, והסדרה האחרונה בה השתתף היא אליפים עונה 3.
 

אליפים עונה 3 ועידו ברטל

עוד שחקן שלוקח חלק בסדרה אליפים עונה 3, הוא השחקן עידו ברטל, הוא משחק בסדרה את אמוץ. הוא שחקן מאוד מוכשר שהתגלה אלינו בשנת 2008 כאשר שיחק בטלנובלה “בובות” את אדם, דוגמן בתחילת דרכו המנסה להכנס אל חיי הדוגמנות ולהשתלט על המצלמות, הוא מתחיל בתחילה כמלצר פשוט ולאט לאט מתחבר לדוגמנית מאוד מצליחה, הוא שיחק גם בסדרות כמו: “סרוגים” שם שיחק את אייל, “נשות הטייסים” שם שיחק את דורון, “אנדו”, “העולם מצחיק”, “חצויה 3” שם שיחק את אלכס, “ניורק” ועוד. הסדרה האחרונה בה השתתף היא הסדרה אליפים עונה 3 שעכשיו נמצאת גם במתכונת הממכרת של צפייה ישירה.
 
 

רוצים להשתתף במגוון סדרות ישראליות מצליחות ולהפוך לכוכבים? לחצו כאן!

 

Leave a comment